Oproep aan de inwoners van Oldebroek

Het is een moeilijke tijd voor ons land, de economie en nog veel meer voor de volksgezondheid.

De corona pandemie woekert nog steeds door, en het kabinet van Mark Rutte heeft het zwaar.

Niet alleen om het draagvlak onder de maatregelen te houden, maar het is ook pittig te strijden  tegen groepen mensen die, ofwel de maatregelen aan willen vechten, of zelfs de ernst van de pandemie ontkennen.

Ondertussen staat vele ondernemers het water aan de lippen, blijven winkels gesloten, en gaan evenementen niet door.

Toch geven ondernemers niet op, en doen nog steeds alles om hun personeel aan het werk te houden.

De vaste lasten als hypotheek, huren, belastingen en salariskosten gaan door, terwijl inkomsten opdrogen.

Als lokale VVD afdeling proberen wij al vanaf voorjaar 2020 het Oldebroeker College en de raad te wijzen op de gevolgen voor onze ondernemers en inwoners, en vragen mee te werken aan uit- en evt afstel van lokale belastingen om de lasten te verlichten. Ook roepen wij iedereen op om vooral lokaal zijn of haar aankopen te doen.

Natuurlijk is het misschien een druppel op een gloeiende plaat, maar alle beetjes helpen. Toch hebben wij wel begrip voor de vergaande maatregelen. De pandemie tot een einde brengen is nu het hoofddoel.

Wij als lokale VVD vragen onze inwoners wat wij nog meer kunnen doen, voor u als individu of als ondernemer.
Laat het ons weten!

Daarnaast is het u natuurlijk helder dat we op 15,16 en 17 maart naar de stembus gaan voor de 2e Kamerverkiezingen..

Zeker daarvoor vragen wij uw steun.

Juist in een tijd waarin nogal wat populistische partijen de pandemie als een griepje zien, en de maatregelen als opgelegde dwangmaatregelen van een dictatuur afschilderen.

Het is voor ons belangrijk dat een evenwichtige, liberale, sociaal bewogen ,en verantwoordelijke partij als de VVD  de handschoen oppakt om ook een volgend kabinet body te geven.

Laat uw stem niet verloren gaan en kom naar de stembus op 15, 16 of 17 maart !

Of stem schriftelijk als u 70 jaar of ouder bent.

Als u vragen, opmerkingen en/of goede ideeën heeft, kunt u altijd contact opnemen met uw lokale VVD afdeling: https://oldebroek.vvd.nl/

Met vriendelijke groet,

Henk Kemp en Rolf Haseloop